fredag 28 mars 2014

Sjuklingar..

Nattsuddare är jag just nu fast jag är trött som få.. Varför är jag så trött? Sov till 09.00 i morse ju. 
I morse mådde jag pyton med ha ont i halsen o allmänt konstig. Grabbarna har feber, hosta och onda halsar. 
För mig är de inte bra att bli sjuk just nu, eftersom jag har 7 st olika undersökningar och göra. Hur som haver så fick de bli VC idag o jag hade infektion i kroppen och de var en trolig början till lunginflammation men hade också halsfluss.. 
De blev en påse mediciner.. Och skyller det här på gubben.. Han som smittat mig den lilla parasiten. 
Köpte ny foundation (som tog slut igår) och puder av märket No7.
Sen åkte vi hem ett par timmar o sålde ett par skor o väska som jag inte använder. Och med dessa pengar köpte jag dessa skor. Byteshandel typ..
Och tog en biltvätt på bilen, som behövdes bli lite vårfräsch, igår städa Julia ur min bil..
Hann ta kaffe emellan, och smärtstillande.. Innan de var dags att dra iväg igen.. Nåt fel är de på mina klockor eftersom tiden går så fort..
Och när klockan närmade sig 15.00 så åkte vi ner på stan, för att hjälpa Julia att sälja av sig sitt guldhalsband som hon fått utav sitt ex på pantbanken. 
Sedan dumpa Billy till första lektionen till körskolan, och i morgon har han uppkörning, sedan teori prov om nån dag. Men innan så stanna vi till och köpte Cola och halstabletter till honom. Passa då på att pröva denna glass..
Förstår ni varför jag provsmaka den? Och smaken var god.. 

Sedan träffa jag en vän för att hämta hem mina fina klänningar, smycken o 2 klockor. Summan "hemlig" men bra!! Och fick en fin ask med ett armband av henne som en present.. Tack "V"
Sedan åkte jag hem o chilla lite o tog första tabletten av antibiotikan. Slappa i soffan och trött o ont..
När klockan närmade sig 19.30 åkte jag och hämta Billy från körskolan. 
Och de fick bli "Donken" idag..
Och en smoothie med ananas smak till mig..
De var lite kortfattat om min dag det.., och ska nu hoppa i säng...
Sova bort min mage.. 
God Natt 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar