onsdag 12 mars 2014

En hel dag i rätten!!

Hela dagen har vi varit i rätten.. Lång, jobbig, liksom tuff..
Runt 11.30 var det paus till 13.00 och vi gick till Nancy's för att lunch..  Stötte ihop med Marie med bebis av en slump på Nancy's och fick lunchsällskap. 
Han sov sött under lunchen.. Och själv åt jag en Smoothie, latte o en liten macka. 

Efter detta fick jag smärtor av dess like. 
Sedan var det bara att lunka iväg till tingsrätten igen. 
Smärtorna var brutala, gjorde så pass ont och när jag skulle resa mig upp så hade jag oturen att ha högklackat. Benen veck sig pga av smärtor samt de jag låg inne för. Kroppen är så försvagad att benen bara viker sig. Väldigt pinsamt oxå. Polisen som var i rättssalen hjälpte mig ut.. Tack!!
Men rättegången gick riktigt bra tycker jag..
Klockan 17.30 var rättegången över och egentligen skulle den fortsatt i morgon. Men nu slipper vi morgon dagen. Skönt när smärtorna är brutala just nu. 
Hoppas dagarna går fort till dem 20:de.. 
Blir sämre o sämre, känns i hela kroppen. Och bara falla ihop är hemskt, både oroande och läskigt. 
Just nu är smärtan brutal att de blir nog sjukhus i morgon dag.. Igen!!
Inte nog med att man lider av en kronisk sjukdom så blir man jätteledsen och nere. 
Känns som jag inte orkar kämpa längre..
Nu ska jag sova, för att orka med morgondagen. 

God Natt!! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar