måndag 10 mars 2014

Kalas på kalas

Den 3/3 fyllde Mackan Fjortis. Och fick av mamma o pappa en iPhone o kläder, av Billy mobilskal och av Julia lika så. 
Här är han inte mer än året.. Min stora fjortis!!
I fredags var vi till "Patricia" och fira av "wifey" med många namn som "Rambo" och "Robinson Johanna"!! 
Och så "Sami" som fyllde 20 bast. 
Pysselgöra med smycken som hon fick i present.. Och Sami fick biobiljetter så han kan gå på bio med flickvännen sin.. 
Och lite festande bilder följer,,
Wifey o jag, My best friend for ever ❤️
Sedan så blev de middag o valde "torskrygg" som jag inte fick behålla.. Men efterrätten fick jag behålla..
Jättegod efterrätt var det..
Hittade en kopia på mig oxå.. Haha 
Min älskling var så klart med oxå  ❤️
Och som när "Wifey" och "jag" är ute så är det skoj o ploj,,
 Rambo här jobba av notan.. Kedjeproblem.. 

Vi kör hårt på Patricia ;)

Let's dance..
Runt halv två körde vi hem.. För Marcuz skulle till Fittja Sporthall kl 04.45 och vi var tvungna att åka kl 04.00 för att dumpa honom denna tidiga lördag.. Trött gosse minsann.. Sov på väg upp till Fittja och sov nog på bussen till Romme. 
Väl hemma fick Trassel en tidig morgonrunda.. Med hatten på sne..
Trött,ont kom jag i säng runt 07.00 
Zzzzz!!!! 

Lördag hade sin stilla gång och var trött så trött att jag slumra hela dagen/kvällen. 
Och Rasmus fyllde 6 år igår och var inte med och fira för jag vakna kl 13.00 när kalaset började..
Bidrag till Cykel får du lilla JR ❤️
Tjing måste dra plikten kallar och tiden går.. 
Bloggar mer sedan.. Puss Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar