tisdag 1 april 2014

Kuckelimuck-Medicin

Vaknade vid 07.00 igår morse. Var helt sänkt då jag vakna och gick upp o tog mediciner, satte på kaffe.. 
Efter 2 muggar kaffe borde jag ju kvicknat till, men icke då.. De här förkyldningen är värst på morgonen.
Tog mina mediciner och somna om till 10,00. Skönt att sova när man är trött o har ont o förkyld.

Billy var i skolan, Julia till tandläkaren och Marcuz hade studiedag
Min son och jag är kärlek..
När Julia kom hem så drog jag iväg för att byta en klänning som var lite för kort för mig och de blev en väska i ställlet. 
Hem kom jag med en MK väska.. 
Här i ligger min väska o gottar sig..och så här ser den ut..
Sedan åkte jag hem o tog lite kaffe och sedan iväg med Billy till VC för att dokumentera hans huvudvärk som blivit värre sedan rån o misshandeln. 
Drack kaffe på stående fot innan vi skulle köra iväg.. Och så gjorde jag något som inte alls var meningen. Jag var in på Tempo och skulle handla hem kaffe och lite andra småsaker. Kaffepaket hade jag under armen och tänkte inte på det, lassa upp mina varor och betala och gick ut med kaffepaket under armen. Ute märker Billy det.. Pinsamt, mycket pinsamt att man snott ett kaffepaket.. Inte ens kassörskan märkte det. Ja ni ser kaffepaketet under armen..
Åkte iväg igen och så när vi kom hem så kom gubben strax efter. 
Sen gick luften och all energi ur mig, smärtor och trött till en förbannelse. Lunka in och o tog smärtstillande..
Gullejulle gjorde spagetti och köttfärssås.
Zzzz!! 
Sen chilla vi alla i soffan, alla är nog trötta utav sviterna av infektioner o feber.
Drack kaffe och Ballerina kakor.. Nya kakor och de var goda tydligen..
I morgon en sväng på stan o luncha med Alexsandra. Nån mer som vill luncha?
Puss puss ska krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet o sussa bort min onda hals.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar