torsdag 13 mars 2014

Sjukhus till sjukhus

Nu är jag jävligt gnällig, men den här smärtan tar DÖD på mig!! 
Kämparglöden börjar ta slut..
Fick i varje fall tid till "Ersta Sjukhus" och vart ligger det? Ska dit den19:de, på onsdag alltså. 
Och dagen efter ska jag till Huddinge Sjukhus.. Jisses, detta blir 2 dagar på raken..
I morgon måste jag hinna lämna prover. Ett prov begriper jag inte alls hur jag ska kunna lämna. 

Igår vart det lite shopping som dottern gjorde åt mig eftersom hon skulle till stan. 
Behövde hudkrämer av No7 och så kom min julklapp i brevlådan oxå, ett mobilskal där man väljer sin personliga bild. 
Köpte stövlar idag men orkar nu inte gå och fota dem. 
På lördag får jag denna väska..
Och klänningar jag fått hem samt smycken till väldigt bra pris. 
Och några fler klänningar men orkar inte lägga in alla.. och så väntar hem denna..
Nä, nu ska jag gå och självdö ett tag och fylla i flera sidor av frågor till Ersta o Huddinge sjukhus så de är klara o man slipper sitta i sista minuten som jag ofta är duktig på..

Puss och hej svejs 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar