torsdag 25 juli 2013

Tröttheten slog till..

Ligger på soffan, är galet trött!! Tar en kopp kaffe i hopp med att bli piggare. Men tror inte den gör mig piggare. Trött men "Mamma" som man är tänkte jag ta en tur till "Malmsjön". Så efter vårdcentralens besök med "Billy" så köpte vi kyckling o baguette samt cola mm.. 
Trött som  jag var så skulle jag tvinga mig själv..

Billy som tänkas kan ha "sarmonella el infektion" fick flertalet remisser han skulle lämna där och lika många hem, med avföringsprov som ska lämnas vid olika tillfällen. 
Detta har han gått med sedan mitten av Turkietresan, kramper i magen och direkt till toa efter intag av föda..

Men först hämta vi upp Marcuz mobil som låg på polisstationen. Där träffa jag på en vän o snacka en snabbvisit innan han var tvungen att dra på jobb.
Och sen till "VC" med Billy som fick stickas i armen. Helt slut blev han efter tre rör. Stackarn!!
Och han surar för att han ej fick bokmärke el klistermärke..
Bara mer remisser..
Dagen klabbe med remisser och under resten och även avföringsprover samt rör till detta.., Gud så han surar för det..
Nu är han utslagen och sover på sofflocket och sover sött.
Zzzzzzzzz.... De ser skönt ut. Har ont och trött o somnar nog ja med en stund.
Haha, en vän till mig ska resa utomlands för första gången i sitt liv och är livrädd för flygningar. Med ta in på "Stig Helmers" kurs.. "Jag kan flyga, jag är inte rädd" haha, de går nog fint " 
Nu slappa i soffan, för någon strand blev det tyvärr inte. Kycklingsalladen får bli till middagen med en grillad köttbit.. 

Ha de fint på stranden Marie, de ska tydligen även bli molnigt framåt eftermiddagen.. Men vi tar en tur till stranden nästa vecka ❤
Puss och kram på er alla goa, fina och rara läsare ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar