måndag 15 juli 2013

Ej på humör

Sitter i lobbyn för att få lite lugn och ro.. Är trött och ont i huvudet.. 
Är inte på humör för de gnälls från höger till vänster. Säger jag halv sju så är de medicinerna?!?!!! Jorå de är de säkert. Bästa va när jag inte tagit dem alls. Snacka över huvudet på mig går fint med!! Skrika som man skulle DÖ för några myggbett!
Springa nere på stan för att pimpla öl som kosta exakt lika mycket som ett par skor. 
Ja, klart jag tappar humöret tillslut! 
Sitter alltså i lobbyn med en Latte och en iste.
En liten ödla fjantar runt mina fötter.. Så söööt!!
Idag blir det nog inget gjort och de kvittar för min del. Marcuz ligger med feber och sover samt ont i magen. 

Köpte mig en baddräkt igår som varken visar pattar el lår..
Vi åt en god pepparbiff igår, stark o god.
Och en kaffe latte och en glassbakelse..
Innan vi gick hem köpte vi en Öl, en Latte och en Vatten för 50 lire!! 
Och ett rabalder om 40 lire över ett par skor.. Heja!! Ja, ni märker humöret.
Blir nog bättre sen.. 
Ikväll ska vi se turkisk hulla hulla dans.. O dricka bira 
Bättre o muntrare inlägg får ni sen!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar