söndag 7 juli 2013

Fimpad

Vilken dag jaghade igår, helt sjuk faktiskt.. Både förkyld och Maxad otur. 
I morse rann ögonen, näsan, feber, hosta  samt är jag hyperkänslig för minsta lilla. 
Tror jag fått Kärleksfeber igen.. Saknar gubben och allt går på tok när den karln är borta.

Igår skulle vi till ICA Maxi och handla middag. Gjorde mig lite snabbt i ordning. 
Körde iväg och Billy lekte med min mobil och tog snygga egobilder på sig själv.. 
Ruskigt cool du är min son.. Det där smilet får nog vilken brud som helst på fall ska du se.. Hehe
Gasen i botten mot ICA.. I en trimmad BMW så går det ju fort.. Så pass fort att Billy knappt hann se sig själv i backspegeln..
Om man tittar noga ser man en liten filur där i spegeln. Ja, de är min knäppa son det.. 
I med växeln för vi var hungriga, och mat skulle inhandlas. 
Strax innan vi var framme så ringde min mamma och var lite gnällig som hon kan vara ibland. Stod utanför ICAs ingång och pratade med henne och värmen som hon pep om.. Suck!! Var inte direkt munter på att lyssna idag alls, var ju inte bra själv.. (skulle ringt upp men mitt humör var sänkt till noll).
Stod en halvmeter från deras askkopp (de som sitter fast vid entredörren) med ryggen emot askkopp-jäveln o helt plötsligt kände jag att det var nån som kasta vatten på mig. Men så var de inte utan de var askkoppen som tippade och äcklig sörja av vätska och fimpar dränkte över min klänning (ny) och över benen. Galen som jag vart gick jag till kiosken och fick prata med nån gubbe som skrev ut ett presentkort på 200kr. 
Sen var de in på toa o tvätta av klänningen med tvål o vatten och tur att klänningen var tunn, så att den torka snabbt under apparaten som torkar händer. Och tvätta av benen med papper o tvål. Efter gick vi till parfymavd ochJulia spruta ner mig med parfym och klänningen. 
Som om detta var nog så så skulle jag köpa rengöringsmedel och när vi var vid kassan fick jag sålla bort en hel del varor och Julia fick springa efter en del nya varor pga att flaskan till rengöringsmedelet inte var fastskruvad ordentligt....!!!!
- Vilken jävla dag för att handla. Och vid kiosken köpte jag cigg och 3 lotter.. Nån tur bör jag väl ändå ha.
Sen hemåt igen och trött som fan på den här dagen...!! 
Och tror ni jag vann på lotterna då? - Jo, det gjorde jag faktiskt :-) Så lite tur har jag ju ändock!! 
- Hela FEM kr vann JAG!! Så tur har jag i varje fall, dock väldigt Liten!!
Nu idag kommer gubben äntligen HEM med tåg :-)
Skönt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar