måndag 8 juli 2013

Gekås

Shoppingen på Gekås Ullared.. Vad hittar man där? Nr1. Du hittar ingenting på damavd i varje fall om du inte vill se ut som en tant. 
Väl framme i Ullared var vi runt fyratiden. Alexsandra körde hela biten. 
Ur bilen i ett kick, sträck på benen. Skönt!!!
Drog åt oss en varsin kundvagn och sikta in oss på toaletterna allra först. Sen promenaden mot Gekås. 
Var först in till på en skoaffär. Där hitta jag "fulskor" till Julia. Skicka bilder så fick hon välja. 
Sandra halvspringer in för hon har någon form av skoförälskelse. 
- Nej, här gillade inte Mackan att vara för han hade minsann skor..
Utav dessa två valde hon de översta.. 
Hennes stil är "babyrockare" efter sin pojkvän. 
Marcuz hade siktat in sig på en avd på Gekås. Kan ni gissa vilken?
TV inspelning var det inne i butiken också . Och såg dem med sin kamror och stack fortare än kvickt därifrån. 
Blev en fika utanför på väg mot hotellet, blev inte mycket shoppat första dagen. 
På hotellet käka vi Pizza o jag pannbiff. Marcuz tyckte hotellet var spöklikt. Och jag började spela piano (proffs som jag är).
Sen så gick vi upp på hotellrummet och jag var slut och trött i fötterna..
Strax innan sänggående..  Zzzz !!!! God Natt!!
Tillbaka till Ullared igen och Alexsandra skulle in i en alldeles speciell affär, så Mackan fick vi lura med en mugg choklad. 
Gissa butiken, haha.. Va hon skulle göra där kan man undra för inte köptes de något i varje fall.. En present till gubben kanske??!
Gänget på väg n till Gekås igen..Nu jävlar är de shopping på G!!
Vi hitta en skoaffär till.. Där köpte jag 2 par skor, ett par till mig o ett par till Julia..
Mina skor.. 
Och ett par till Julia..
Vi strosa runt till klockan var halv fyra!!! Shit tiden hade gått fort. 
Vi tog en snabbisfika på "Rasta"
Sedan begav vi oss hemåt, en långsam och tråkig resa. 

Väl hemma var det till o lassa ur bilen och sen i säng. Trötta som vi var..
Här är lite utav shoppingen.
Julias..
Julias...
Julias...
Kuddar o filt..
Resväskor..
En hel del smink o annat både till mig o Julia. 
Lampor på fot och fönsterlampor..
Fönsterlampa från nära håll.. Och 3 av varje o 3 av lampor på fot. 
Kläder, en del av det.. Men noll kläder för tjejer.
Kökshanddukar..
En väska till mig..
En väska till Julia 
En mobilladdare 
Leksaker till Marcuz 
Ljus
Kuddar och filt
Söta grytlappar
En jäkla massa strumpor
En passande skylt
Väsklsppar för resväskor
Grillgaller 
Ett nytt chailatte 
Åre choklad 
Och en hel del annat..,orkar inte fota allt..
Ny resa planeras i slutet av juli/augusti..
Var en del saker jag ångrade mig att jag inte köpte. 

De var denna tripp det!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar