torsdag 25 juli 2013

Myskväll med dig!!

I måndags till tisdags så var 2 st hemska dagar på 2 olika sätt. 
I måndags åkte gubben till Katrineholm för att jobba. Och för o slippa de många milen och sena kvällen de behövde jobba till så var de kvar på hotell. Ärligt talat!! Skit deppigt var det, men vägra visa det!!
Igår var vi inte på samma våglängd när han kom hem. Jag var arg, ledsen o satans ont och var uppe o knalla halva natten. Satt o rörde i en mugg med varm choklad till den typ hade kallnat. Satt uppe pga smärtor.  Somnade tillslut, de gjorde jag ju. 
Idag har de känts mycket bättre. Den nya medicinen ska vi inte tala om hur jag mår av den. Skrämmande ju!!

Idag var jag till "synsam" och hämta mina linser. Men ögonen rinner pga pollen. Vem uppfann den allergin?

Idag fråga min finaste på jorden om jag ville åka till stan och strosa runt, äta middag och slutningsvis gå på bio. Klart jag ville :) 
Svirade om till en ljusgul sommarpärla och vi begav oss till Stockholm.
Barnen var hemma!!
Strosade vid kungsan och även vid plattan. Ett ställe jag är livrädd att gena. Gubben såg min rädsla och undrade varför? - Ja, säg det, en plats som skrämmer mig helt enkelt. Fick en tunnare kofta av gubben och jag nöjde mig fint med den.
Tack älskling ❤
Sedan hamnade vi vid "Jimmys Steakhouse" på Söder. 
Njöt av en riktigt god syrlig drink. 
Och maten var god som den brukar..
Sedan fick jag efterrätt och caffe Latte.. Va så där, iskall, värre än ren is..
Filmen vi såg hette "Growns Up 2" och var helt rolig rakt igenom. 
Nu ligger vi till sängs och kunde inte låta bli att smygfota dig när du sover så sött min älskling ❤ 
Tack Fina Du ❤
Sov gott allt folk där ute..!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar