torsdag 18 juli 2013

15/7

I dag har mitt humör varit kasst. Alltid på tredje dagen är de hemlängtan och butter samt vill jag vara ifred. Fast idag hade jag även huvudvärk.
Har varken solat el badat pga huvudvärken. Medan jag sov så var Billy o gubben ner på byn och hyrde en bil till i morgonbitti (utflykt). Och så luncha dom på "Burger King". Gubben fick tag på en skitful "solhatt" så pass full att jag själv ville ha en "hatt".
Denna riktigt fula hatt pröva jag o ville med ha en hatt. Fast inte en sån (men en sån här kanske?). 
Vi som ingen lunch fick eftersom vi var kvar på hotellområdet åt lunch på hotellrestaurangen och jag åt en macka med hallomi i, så jäkla god!!
Min lilla Marcuz har legat hela dagen pga ont i magen. Och det är nåt vi ätit eftersom en efter en blir risig i kistan. 
Fy fan.. För började de vid middagen. 
Jag och gubben tog en promenad ner på byn för jag ville också ha en ful "solhatt" inför morgondagen äventyr (va de nu blir). 
Hitta mig stor galant hatt som galanta damer har i filmer, samt ett par äkta (fejk) "Gucci" solglasögon. 
O herrejösses så galant jag blev nu va? Haha.. Två st byfånar ska på tripp i morgon. Tjusigt!!!
Sandaletter blev det också, riktigt bekväma är dom fast de ser obekväma ut...
Ett latte med ett tjusigt hjärta på fick jag på fiket. Nog för den galanta hatten. Haha!!
Tidigare berättat skulle vi äta på hotellet och kl var redan 19.00 så vi tog Taxi.
Turkiska maten var i stort sätt de samma som "den förra turkmaten"..
De var hem till hotellet o svida om snabbt det..
Samma bord samma mat...
Åt inte mycket alls, för fick magknip, och gick rätt snabb tillbaka till hotellrummet..
Julia och jag tassa ut en sväng och satte oss i lobbyn där man har gratis wi-fi.
Nu ska jag sova, tar en sista cigg här på altanen bara.. 
Hoppas man får sova gott i natt.. 
God Natt, vi ses sen...
Puss och kram!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar