söndag 11 mars 2012

Skit också

Fan att hon Hanna Widerstedt har lämnat huset helt frivilligt.. Och vem gillade inte Hanna? Jag gjorde det.. Lycka till med ditt andra nu.. BB blir inte lika bra längre.. Hanna Widerstedt  
Och in kom Rodney från förra årets Big Brother.. Så klart röstar vi in honom, annars är Big Brother bara skit tråååååååk. Tänk en Norrlänning som verkar ha något sorts handikapp och inte kan prata, en apa som mest passar in apberget på skansen. En Gnesta bo??, en städerska.. Nä.. fy fan!! Nu får vi följa Rodney..
 Japp, jag surar för att Hanna gick ut!! Nu får Rodney styra upp detta alltså!! S.U.C.K!!


Vad har jag gjort idag förutom varit slö, slapp och likgiltigt.. Jo, jag har varit på middag hos tösa min Becca. Kolla in den snygga Emmaljunga vagnen de köpt till sin väntande son.
Tack för middagen, jag fick matkoma!! Grym paj <3


Här får ni se mina dojjor.. Coola va?

 Är en aningen uttråkad just nu.. Planerar en grej till 12 12 12!! Hehe!! Allt utom det vanliga <3
Nu ska jag kolla på live på BB.. Se vad Rodney hittar på :))

Puss Puss och sov gott va!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar