onsdag 21 mars 2012

Packar

Skidorna är framplockade och takboxen är monterad på bilen. Men mina "Volant" skidor ligger kvar där nere tillsammans men mina pjäxor helt ensamma.
Fick stränga order utav min läkare att inte åka skidor. Har fått lite problem igen, något jag inte vill skriva här. Men de har med magen och ryggen att göra. På måndag ska jag hämta remissen och sedan vara fastande och lämna prover pga detta.
Jag får absolut inte råka ut för kraftiga slag, så som att jag skulle ramla i backen när jag åker slalom. Kul att åka till Åre när man inte kan åka någon dag.
Just nu är jag svintrött, ska ta och lägga mig till sängs nu och sova. Ta en sväng med Trassel innan jag går och lägger mig. Men först ska jag och Trassel borsta tänderna. Japp, jag borstar Trassels tänder varje dag. I morgon ska Trassel till Super Snuttis och Lennze. Åh, jag kommer sakna honom som fasiken. Han är ju verkligen min bebis.
Något som inte får glömmas är min älg. En Åre maskot.


GOD NATT!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar