lördag 17 mars 2012

Lördag med tunnelseende

Förbannat trött jag blev.. Matkoma i tvärtomform. Tog efterrätten före maten. Väldigt korkat, men löjligt gött.
Vad har Lotta gjort idag då? Jo, jag har städat övervåningen och de var väl behövligt. Har lidit av en åkomma som heter tunnelseende och ser inte allt.. haha.. Min lördag kommer inte bestå av speciellt mycket, varken lust el ork. Jag vet inte men känner en lätt irritation rätt ofta. Jag har mått rätt ok, förutom på morgonen. Vilket blir att jag känner mig så irriterad, sur och tvär. Går väl över med tiden.
Strax kommer skruttan Becca över.
Saknar Wifey som sitter inne på kåken pga dåligt uppförande el nåt.. haha!!

På onsdag ska göra en "make over" och kommer även vara med i reklam för denna grej, Lattjo!! Inte nog med att jag ska sitta på en "Make Over" en halv dag på onsdag så kommer jag att åka till Åre. Vi blir 9 st i en 8 bäddars stuga. Vart ska nr 9 sova? Över eller under??..haha..
Måste putsa på mina Volant skidor innan.. Grymma är dom!!

Gammal bild från år 2007...

2 kommentarer:

  1. Ska du åka skidor ändå?

    SvaraRadera
  2. Nej Rebecca jag fick stränga order om att jag tyvärr inte får!!

    SvaraRadera