tisdag 6 mars 2012

Fräcka stövlarna

Jag måste bara få visa de fräckaste stövlarna.. As grymma..!!
Vad har jag gjort idag? Jo jag har varit i "koma" hela dagen.. Tills jag kom in i duschen.
Det har hänt en hel del lustiga saker på sista tiden...!! Min älskade morfar ligger på sjukhuset, och det är riktigt illa som jag förstår. Min mamma är hos min mormor nu och tar hand om henne. Men de går ju inte för alltid.
Fick ett samtal från min gamla svägerska (min ex man) då de behöver hjälp med "J". Jag har hjälpt henne i vad jag trodde var kritiska stunder, men så visar det sig bara vara påhittat för att få de hon behövde. Sedan framkommer det även och har gjort redan för 2 år sedan att en vän till mig bara snackar en helvetes massa skit. Jag har lyssnat, jag har varit hobbypsykolog i flera år och så visar det sig att hennes egna så kallade vänner skriver till mig på FB. Lustigt.. Men so what, det är ingen större förlust längre känns det som. Det är bara en sak som måste snarast fås bort sen "Bye Bye my friend"
Jag känner mig mycket bättre nu mera, visst har jag ont till och från men försöker slå bort tankarna på det. Droppar av med smärtstillande, vilket min läkare tycker jag är för snabb med. Men jag vill nu! Sedan måste jag börja träna, men de får bli sen när FK kommer igång som det ska.
Fick ju svar från röntgen och tro det eller ej så är tammefan nästan hela ryggen paj. Finns det ingen måtta. Magen och ryggen nu alltså.. Ja du vet vad du har att vänta nu "Wifey" ;-)

I morgon kommer Wifey hit efter att ha varit på VC med sin mage. Hoppas de går bra.

Nu tänker jag tassa upp tyst som en mus och krypa ner i min säng. Men först borsta tänderna och ut och ta en spinkig cigg..
Ja jag lovar jag ska sluta upp med detta snart också, det lovade jag min älskade far..
Gud så jag saknar dig min fina pappa, vissa dagar går framåt och andra dagar går bara bakåt. Älskar och du är så saknad Pappa <3

Puss och sov gott <3
"Jerry Springer börjar snart"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar