måndag 26 mars 2012

Inbrott och mössprovning

Borta bra men hemma bäst heter det ju. Men jag vet i helsike, när man kommer hem möts man av inbrott i 2 st förråd. En ny moppe är stulen. Men tar det i ett annat inlägg efter att vi gått igenom vad som är stulet. Vi kom hem halv nio här ikväll och de är mörkt i förråden så. Saken är polisanmäld utav Alexsandra som var katt och fiskvakt. Och vi ska återkomma på måndag till polisen med mer uppgifter och och så.

Jag är grymt trött så det blir inte så långt inlägg, det får bli lite pö om pö här framöver. Men vi har haft väldigt mysigt. Hade min andra dotter Alexsandra med pojkvän varit med så hade det varit komplett. Snyft!! Vi var 9 st i våran koja och vi hade riktigt roligt. Edwin är en riktigt social grabb (svärson). Vi jäklas och busar med varann hela tiden.. haha.. Rebecca och jag vi hade urmysigt, prata bebisar och massor av annat.. Vi har väldigt lätt för att prata om allt och ingenting.

De var det.. För idag, är resetrött och vill sova nu..
Men bjuder på min mössprovning som jag hade igår!!

Nr1.

Nr 2.
Nr 3.
Nr 4.
Vilken av dem tror ni att jag köpte?

Säg oh ah marmelad, säg oh ah i säng och sov!!
Ah, nu har jag ju fått hem Trassel och han måste ju ut och rastas först.. hihi, min bebis e hemma <3

God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar