lördag 31 mars 2012

Mamma dag idag

Hej alla mina fans!!
Har inte skrivit på ett tag, beroende på att jag sover, dricker latte eller smäller i mig en Ben & Jerry. Nä, har varit trött, känt mig sjuk och allmänt ur gängorna.
Idag har jag varit med mamma hela dagen och vi har ätit thaimat, tagit en fika på ett fik, så har mamma handlat lite och varit på apoteket och hämtat ut sina mediciner.. Och vips så var klockan halv sju. Ibland går klockan bara så fort.
Men de var trevligt att umgås med med mamma idag. Egentligen skulle vi göra i ordning pappas och lillebrors gravplatser idag, men ja ni har säkert själva märkt vad det är för "gulligull" väder ute idag. Det blåser så där uppe vid Turinge kyrka också så de hade flygit iväg om vi skulle stå där och plantera påskliljor. Vi får se hur det är med vädret i morgon istället.

Idag strax innan jag skulle åka iväg så kom ambulansen till grannen, för han hade brutit benet. Undrar om han var upp på taket med kameran igen. Förra sommaren så klättra han upp på sitt hustak med en öl i ena handen och en systemkamera (dock ej billig sak) och fota oss när vi var ute och även våran tomt skulle jag tro. I varje fall så var han väl så pass full att idioten tappade kameran rätt ner i stenplattorna, man hörde hur kameran gick i 1000 bitar.. Hahaha.. Gud så jag skrattade åt nollan. För vem fan klättrar upp på ett tak och fotar sina grannar? Jo, bara en väldigt sjuk person. Kan ju säga så här att jag inte gillar den grannen. Jävla snuskhummer som troligen aldrig sett en solande "snygging" som jag om man ska jämföra hans feta och fula träskpadda till fru...hahaaa..

Shoppade nagellack och läppstift för reapriset 14.90 kr styck. Och utav min mamma fick jag en Onepiece kopia, en helsvart. Har en sedan tidigare som jag kallar för "Björne" eftersom den hellurvig och jättevarm. Helt super när man går ut med hunden o de är kallt. Har blivit frälst av dessa sparkdräkter. Har du ingen, så tycker jag du ska köpa en, vare sig det är en äkta eller oäkta Onepiece.
Den 26 maj fyller jag år och önskar mig en äkta Onepiece.
Antingen den vita, i första hand eller den mörkblå.


ELLER....

Alltså första hand den vita, i andra hand den blå.. Men INTE en rosa!!

Nu dricker jag Latte och kollar lite på Big Brother. Vem tror ni åker ut i morgon? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar