måndag 10 maj 2010

Vem borde skjutas?

Vilken/vilka små tonårsidoler måste jag skära pulsådern av? EMD, Måns och Darin står högt upp på min hitlist.
Varför? För de små liven - någon av dem (hör ingen skillnad på deras gosskörsskolade röster) - har haft mage att göra en cover på HUNGRY EYES!
Jaa, ni läste rätt. Vissa saker är heliga... men det förstår väl inte ni eftersom ni är födda på 90talet och är befriade från allt vad populärkultur heter. Men lyssna och lär... DIRTY DANCING är helig. Ni kan från och med nu känna er rädda när ni går hem genom en mörk gränd. Jag vet att ni läser min blogg...

Men här är länken till the original shit.



Nu ska jag fika, läsa foto, hänga tvätten och sen duscha.
Jag önskar samtliga to have the time of your life tonight!

2 kommentarer:

  1. Den du ska skära pulsådern på är Anders Fernette! Han har gjort en extremt dålig version av Hungry Eyes!

    SvaraRadera
  2. Hehe, absolut tar med honom också..

    SvaraRadera