torsdag 13 maj 2010

nyvaken och naken i min säng

NNej riktigt så bra (illa) är det inte. Men relativt nyvaken är jag ändå. Vaknade för en timme sen, drog isär gardinerna och det enda jag kunde urskilja ur mina mascaraihopkletade ögon var att det verkade blåsa så jag la mig igen. Upptäckte att jag hade en sexcam också, och sjuk som jag är har jag till mitt åtlöje och erat nöje fotat mig at my very best.

Känn er fria att dra paraleller till Thorsten Flinck eller valfri sextiotaggare på heroin.

Okej, jag är medveten om att jag inte skrattar ihjäl mig på bilderna men någon måtta får det ju vara. Tänkte bara göra ett snitsigt retoriskt knep att gå tillbaka till utgångspunkten, den röda tråden... vilket råkar vara jag i min säng.
Nu ska jag sova, hoppas alla haft en crazy helgdag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar