fredag 28 maj 2010

Godnatt

Har haft en underbar grillkväll och jag har gjort hemmagjorda hamburgare till ett helt rederi.. eller jaa till oss 7 som infann oss. Och jag är fortfarande proppmätt.
Åhh, vad sugen jag blev på rabarberkräm (mammas). Det bara vattnas i munnen, jag måste fixa en rabarberkräm så är det bara. Fast i morgon.
Men fy vad jag är trött. GÄSP. Är väldigt trött och sov nån timme tills "Mita" ringde och väckte mig. Lik förbannat är jag trött ändå. Undrar om de är någon biverkning på nån av medicinerna jag har, men känner mig trött, huvudvärk och en konstig smak i munnen. Typ någon kemikalisk smak. Trött är jag iallafall och fortfarande sugen på rabarberkräm.
Så varför har jag inte lagt mig ännu?
Jo, snillet i mig fick för sig att unna sig lite internetshoppande. Så nu när jag hade lagt kläder och skor i olika varukorgar insåg jag att övertröttheten slog dubbelvolter och att hafsigt ihopplock av kläder i förmodligen fel storlekar var en ganska dum ide. Får vänta tills imorgon.

Nu ska jag njuta av några välbehövliga timmars sömn. I en vecka har jag dansat jitterbugg i sömnen. Så nu blir det massageläge på sängen. Myyyys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar