fredag 7 maj 2010

Lady Gaga

Nu är jag ute på djupt vatten och jag har inga simdynor.
Varför stannade jag bara inte i barnbassängen och lekte med de alla de andra små fiskarna?
Bloggen börjar ta form nu,men den är absolut inte klar ännu.
Från det ena till det andra vädret då? BAJSgrått och stormigt. Vill se Lady Gaga men har ingen biljett HRMPF, grymtar jag.
Har varit hos Johanna på förmiddan och smaskat på alla hennes bakverk. Mums.
Pappa blev riktigt riskig igår så jag körde upp honom till SÖS igår kväll, stackarn. Det är verkligen inte lätt de här, fy faaaan säger jag bara.

Igår blev jag riktigt skraj när var ute o åkte. En polisbil närmade sig bakom mig och sirener och blåljus sattes igång och jag fick stanna. Shit vad tankar det gick igenom skallen på mig och jag blev livrädd. Det kommer fram en polis till mig och det var polis "Micke" som jävlades med mig. *grr* Jävla mupp säger jag bara för han skrämde skiten ur mig.
Nu ska jag vila lite för jag känner mig lite risig.

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar