måndag 31 maj 2010

Tjoo skaka rumpa

Jesus, Maria och Josef!
Idag fick jag nästan ett bryt. Håller på och städar hos en kompis.
Toalettstäd. Golvbrunnar. Inte riktigt min kopp te, men man är la inte den som är den. Idag var jag alltså måttligt sugen på att just städa. Men se på fan! Tror ni inte att jag har haft jordens tandvärk hela natten och inte sovit en blund inatt. Raggade upp första bästa tandläkare och hela dagen har jag städat med värsta tandvärken tills det var dax att åka till tandläkaren kl 15.00. Hurra!

Hur om hur - jag är jävligt nöjd över hur rent det blir och hur jag kör med kompisen. . Har städat hela köket klart och 6 års smuts är puts veck, men det är ju en aning svåråtkomligt. Men jävligt fint blir det.
Pang-poff-stendör jag också för så trött är jag just nu.

Här är även Sean Banans nya musikvideo :) hehe..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar