söndag 30 maj 2010

En polissak

Dagen idag har varit så mysig med kidsen och finfint sällskap. Vi har alltså tagit en tur till Stockholm och spanat på (polis)er och barnen har lekt i polisbilen.. hehe.. Sett på 4D bio och jag beteede mig som en dåre där inne.. haha.. Men vad gör man när insekter börjar anfalla en.. haha.. Går inte in på det närmare med sällskapet hade ju kul till mina dårskap iallafall, tur att man roar nån. Eller hur? vandrade längs Djurgården och käkade mat i Kungsan. En heldag alltså.
Nu har jag gjort en rabarberpaj som vi ska njuta av. Mmmm.. Rabarber de är sommar det..

Barnen vid Djurgården.. Myyysa valpar jag har..
Billy och jag spår i kaffe?

Jag, mamma och det är mors dag.

Åt en rabarberpaj på fiket idag.. mummma.

Alex leker med skuggor..Öhh? hihii.

Här har ni Billy som ska börja på polishögskolan när han blir stor och bli en riktig snygging till snut.. Stolta grabbar som fick leka i polisbil idag och har testat hur sirener och blåljus fungerar.. Ja en hel massa saker i en polisbil att kolla på.

Nu till rabarberpajen och en kopp kaffe..

tjaooo!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar