fredag 27 november 2009

Vad du vet egentligen.

Uppriktigt nu:
Hela den här fejjan och skvaller hysterin har gått överstyr.
Det hela tas på lite för stort allvar och hybrisen är beklämmande. Man sågar, spelar översittare, ljuger, sårar, skämmer ut andra och sig själv, kör över folk till höger och vänster.
Vanligt folk som inte är paranoida skulle aldrig bete sig såhär mot varandra. Men en del blir så förbannat morska när man sitter bakom en dumburk och skriver eller höjer telefonräkningen. Depraverade personer som bör kliva ner från deras höga hästar och leva det verkliga livet istället, finns i överflöd just nu.
Jämt är det så. Alltid.
Människors obskyra fallenhet att överdriva allt till den milda grad, att det istället blir melodramatiskt.
Jag spyr påt.
Spyr.
MEN såna människor som tycker om att förpesta sin omgivning, dom lever på det.
Bergis att dom gör.
ORKA. VARA. DU.
jag ska hjälpa paaaaaajasarna lite..


Nästa destination.


Var iväg till vårdcentral och sjukhus idag, det tros ev vara en inflammation men jag skulle vänta och se ifall att det lägger sig.. Men tyvärr så blir det sämre. Typiskt mig!
Min kära älskade far kom och hämtade min söta Alexsandra.
Pratade med Herr polis i telefonen och träffade Herr polis ;), herr låter ju riktigt dumt. I min ålder ju. Mikael heter han vid namn!! Hur som helst =)
En sväng till Tumba på femton minuter, en kvart ;)
Tillbaka, köpte nya stakar :-O (ljusstakar)
Middag på Melton's.
Nu dax för lite slöis framför tv:n.
Trött.
Ont.

God Natt folket.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar