onsdag 25 november 2009

Inte ok

Idag känns det inte ok alls, det gör verkligen ont i magen och det strålar ut i ryggen.
Det gör ont som fan just nu, äter dåligt gör jag också.. Ställde mig på vågen idag och fick
en smärre chock 56 kg, alltså detta är inte alls normalt någonstans!
Hittade faster Rose-Maries blogg idag med :)
Var hem till pappa och mamma och gav pappis en jättefin blomgrupp och en
blå morgonrock som Billy har valt ut.. Morgonrocken kan komma till användning när
han kommer ligga på sjukan.
Mamma kommer att bo hemma hos mig med mig när pappa ligger på sjukhuset.

1 kommentar:

  1. Hej gumman!
    Kan inte ens föreställa mig dina/era känslor just nu! ingen ide att jag ens kommer med nåt klyftigt eller tröstande för du lyssnar nog inte det gjorde inte jag när min pappa var sjuk jag trodde på nåt dumt vis att om alla bara va tysta och jag höll andan så skulle allt bara stå still tiden skulle inte kunna röra sig och då kunde inte pappa bli sämre man har sina knep för att ta sig fram och vidare överlevnads instinkt om du behöver gå under jorden stundtals så ska du göra det om du behöver en trygg famn som alltid funnits för dig ska du ta den! Tusen kramar Tusen pussar Pellan

    SvaraRadera