söndag 22 november 2009

Pyssel till veckan..

Man ser ut som en boll och känner sig som globen runt magen etc etc etc..

Ändå känner jag mig rätt glad ändå.. Den här veckan som kommer har jag lite att pyssla med. Det kommer bli fraaam och tillbaka, fram och tillbaka. Måste bla hitta en outfit till Malins party på lördag iaf! Börja julpynta, älskar att julpynta, för julen är min grej. Jag måste få fatt i 48 st småsaker till julkalendern för grabbarna, göra lussekatter till första advent..
Bra framförhållning va?
Det är något speciellt med julen .Alla blir så nostalgiska, sentimentala och allmänt gulliga! Kan sätta allt på att till och med Hitler blev ödmjuk i december....Tycker det är så mysig stämning!Jag efterlyser julkänslorna som infinner sig hos folk lite oftare.. tack!


Jag är så fruktansvärt trött nu så det är helt sanslöst... jag brukar aldrig vara trött. Måste nog lägga mig tidigt ikväll... (Så det blir inget nattsamtal ;p Sorry duuude!)



Kaffe nu, måste vakna till nu :)

C ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar