söndag 22 november 2009

Be careful what you wish for, cuz you just might get it all.

Och då undrar jag bara en liten sak...
VART exakt ligger problemet?
Har man önskat sig något, vill man ju ha det.
Sen om det i efterhand visar sig att det var det värsta som kunde hända en, fine!
Då har man åtminstone lärt sig en liten läxa... Man lär ju av sina misstag, right?
Utan misstag - ingen erfarenhet.
Som jag t.ex. Jag önskar mig både det ena och det andra för jämnan...
Allt från prylar till giftemål.
Sen att cirka 20% av alla dessa önskningar behagar att gå i uppfyllelse är en annan femma.
Men det är inte det som är poängen.Tänk vad komiskt egentligen...
När man tänker tillbaks på något som hände för en tid sedan, som fick hela ens värld att rasa sönder och samman och man inte kunde se det fina i tillvaron.
Allt var svart svart becksvart.
Nu ett tag senare tycker jag mest att hela alltet är jävligt patetiskt.
Jag INSER hur otroligt förblindad jag var av alla känslor... svall efter svall...
Och jag VET att jag är fan så mycket bättre.
Jag är FAN så mycket bättre!!!!!

Ny dag, Nya tag!!
Operationen gick bra, cystan på 12x10 cm är borta fick som ni förstår komma hem efter en hel del tjat till sjukhuspersonalen.
Igår kväll började det göra ont och magen var svullen som om jag var i 4-5 månaden. Idag gör det inte lika ont, men magen är fortfarande svullen men jag känner mig lite konstig, som att jag håller på att bli sjuk.. Ger det en dag till.. Ska ändå till VC och lämna in prover i morgon.
Nu ska jag ta och göra en biffstroganoff!! Mumma :)

Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar