torsdag 19 november 2009

Sjukt va..

Inatt så raggade jag upp en läkare, blev inte klokare för det.. Prover togs i en hel massa.. Några har de kommit svar på och någon är helt Feck.. Åkte hem o var hemma 4.30
I eftermiddags åkte jag till sjukhuset för att hälsa på farsan som ligger här med. Stackars pappen.
Ha inte vara hos pappa mer än 10 min så ringer överläkaren på gyn avd mig för att tvinga mig till gyn.. Fort fort skulle de minsann gå också. Nu ligger jag iallafall här efter protester o väntar på narkosläkaren ska komma.. Blir nog operation inatt för smärtorna tilltar och illamåendet också. Om inte så i morgonbitti, och jag vill inte.. Jag får ingen mat, ingen smärtstillande enbart för att nu ska de ska kunna bedömma smärtorna.. Jag vill hem och de är NU!!
Satans!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar