fredag 2 oktober 2015

Fredagsmys

Igår kom gubben och "Billy Boy" hem från "Möja" där de jobbat sen i måndags. 
Själv så plocka jag lite igår, och gjorde en ljusstake som är "höstlig". 
Men idag var jag tvungen att ta bort äpplena pga dessa förbannade blomflugor. Så satte dit små hjärtformade ljusstakar istället. 
Men de blev fint det med :)) 

Kl halv nio så var "Billy" o  jag på möte  en timme och efter det så bjöd Billy på frukost "Spaarks" 
En leverpastejsmacka och en Caramellatte..
Sen gjorde jag en vi en beställning på denna här IPhone 6 plus. En förbeställning på denna färgen. 
Och en beställning på en "Hemlig" sak!!
 För julkalendern!! Inte telefonen alltså utan "något" helt annat.
 
Sedan hem och ramla ner i soffan, för ONT o TRÖTT var jag. 
Här ligger jag och halvsover.. Yes så e de.. 
Runt 16 tiden skulle gubben ner på byn och klippa sig. Själv satt jag där och halvsov.. Zzzz! Fick en hårinpackning av gubben och inte nog med det så fick jag ett par skor. Han gilla inte mina lila skor, som jag köpte dagen innan.. Haha.. 

Jag förstår inte det ja..!! Haha..
Sedan gick gubben o jag och fikade oxå. 
Så dubbel fika med "Målarpojkarna" Morgon och eftermiddagsfika.

Är så Go o Gla för dessa nya vårskor.. Plommonfärgade. Plommon, körsbär, brunt, gulaktigt, blått är höstens läckra färger.


Fredagen slutade med ett skönt bad..
Och sedan en Ben & Jerry bara för smakens skull.. Föråt mig utav detta för ett par år sedan.
Nåja, därefter vaggades "Lotta" stilla i till sömns.. 

God Natt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar