torsdag 8 oktober 2015

En kalender ska broderas

Väntar på att få hem den så jag får starta upp med att sy julkalendern "king size" 80x127 cm STOR! 
När de är så där stora så måste man spänna upp dem med att fylla upp den med vit där de ej ska vara några stygn. Har sett andra som har "STORA" då blir de hängiga. O de är banne mig inte snyggt. 
Gjorde ju en sådan till barnen när de var mindre. Pimpa den med lampor oxå.. 
Nu har "Wayne" fått den och nu ska "Joeline" ha en. 
Får se om jag hinner pimpa om "Waynes" lite annars får jag ta hem den o fixa efteråt. Och samma sak med "Joelines". 
Så när jag får den så blir de väl dygnet runt.. 
Ingen Facebook då inte.
Så ska den tydligen bli.. Lite  lik den som jag hade till barnen.. 
Nåja, då har man något att sysselsätta sig med. Samma sak med de där plastringarna de måste bytas till lite större o gjorda i metall. 

I onsdags fick jag besök utav min faster och fick en jättefin blomgrupp för utomhusbruk. 


Och en chokladask som åts upp utav familjen.
Tusen Tack faster Rosé-Marie..
Sen kom Julia oxå och hälsa på. Och åt mat och myste innan hon sedan pyste sedan hem till pojkvännen "Jimmy"
Puss i påsk från OSS!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar