söndag 25 oktober 2015

Stöd Marcuz skolresa!! Köp Godis, korv och underkläder..

Hej Alla mina vänner och även bekanta.
Nu går min son sista skolåret och det samlas in pengar från alla hörn. 
Varför inte lite godis, kakor och annat mums. 
Jag är sent ute, pga sjukdom så har tankar gått åt annat håll. 
Nu önskar jag Er hjälp och du får karamell eller korv till gubben. Med egen erfarenhet så vet jag att pepparkorven är hur god som helst. 

Nu är det bråttom för sista beställningsdag är den 27/10 och leverans vecka 47
Korven jag säger det igen, missa den inte..!!! Får ej glömmas på julbordet.
Och så har vi "Newbody" strumpor, underkläder och underställ. Har mjuka sköna boxer från dem. Sköna att sova i..




50 kr per burk är inte mycket.. Varför inte ge mormor lite gott i julklapp från barnen.. 



Ni kan inte missa detta, köpt det varje åt utav andra, men i år köper vi från sonens  klass. Ost och belgiska paraliner.
Och så har vi en katalog med strumpor, underkläder mm..


Klicka på länken så kommer ni till katalogen. Funkar inte länken så kopiera den el fråga mig så får du den.. Sköna trosor och härliga 2 par strumpor åt lille lille bror. Eller varför inte ett nytt skidset till pappan ;-))
Beställ utav mig vad du önskar av alla goda ting. 
Godis, kex o kakor kostar endast 50 kr per burk - En rolig liten julklapp från barnen till mormor, pappa el mamma..
Korv och ger själv pepparkorven 10+ poäng. Stark och god och beställ 2 för du kommer nalla innan Jul..
Ost, korv ochpraliner 170kr st
Newbody kostar plaggen 150kr. 

HJÄLP MIN SON ATT STÖDA DERAS KOMMANDE KLASSRESA..
Beställ via inkorgen och skriv upp vad du vill köpa samt antal. Och betalning sker vid leveransen. 

TACK FÖR ATT DU STÖDER MIN SONS KLASSRESA, nästa gång är det ditt barns klass el förening som säljer gottis..

Kram och Tack önskar Marcuz!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar