torsdag 15 oktober 2015

Irriterad!!

Så irriterad idag och igår. Smärtan gör mig fan förbannad, irriterad och tvär. 
Sedan har jag inväntat ett samtal som skulle komma omkring för en Månads sedan ganska exakt nu, alltså i  september. Men jag skiter i det, el mena du om ett år, lite försent då och de är väldigt "Lite försent" o göra en "profil" till oktober då!!
I mitt humör just nu så kan ju kommentaren "har ju annat och göra än att sitta i telefon hela tiden" bli ännu mer irriterande ju mer dagarna går.. (Ja jag har tyvärr hört den kommentaren). 
Spökar din Mobil? 

Igår hade jag asont, vakna med dåligt humör och var de hela dagen. Idag har jag med varit på dåligt humör o har missat min medicinering i nån dag. Då mår jag åt helvete i humöret.. En dag missad hormoner gör mig irriterad, ett par dagar efter missad medicinering.
Tror faktiskt jag börjar med Vagiferm igen.. 2 dagar i veckan..  Progynon har jag högsta dosen plus en extra.. Varje dag!! Glömmer jag så blir humöret sviktande, o inte bättre heller om jag har en helvetes smärta. Och ingen jävel begriper det heller, tråkigt men sant.. Lider mest i de tysta nu för tiden. Varför berätta hur jag mår i min kropp för? DU/NI har inte en aning om vilket helvete det är.. Lika bra o hålla käft!!
Hitta lite fina julklappar som lyser upp i mörkret som jag hittat. Tudeluu!! 
Har fått min första 20 lapp o den spar jag som lyckopeng. 

I söndags så gjorde jag inte många knop. 
Mer än bytte sängkläder. Kollade in "Big Brother" men nja, jag gillar de inte riktigt. 
I tisdags kom Elegantboxen som var kraftigt försenad. Och de blev tvätta, vika ett berg med tvätt o då menar jag ett berg. Nu blir de till att vika o stryka tvätt varannan dag, orkar inte med varannan veckas vikning utav tvätt.. 
Så i morrn är de till att vika tvätt o stryka den.
Jag dammsuga, plockade och torka golv.. Och då kan ni gissa varför jag hade denna vidriga smärta igår och ett jäkla humör. 
Bilden då de blev en grå dag, somna på soffan i tisdags och visste att smärtan skulle komma. Men var inte beredd på hormonsvaj.. 
Man kanske skulle göra riktigt, riktigt stora anknäbbar. Haha, nä passar nog inte mig..
Och i tisdags åt vi en halv hamburgare, pommes äter jag inte längre.. Varför vet jag inte. 
Här är jag från igår.. Ser inte munter ut o är de inte heller..
En cigg till, kaffe, cigg, kaffe o en halv hamburgare. 
Börja med "Detox" för att rena kroppen från slaggprodukter idag.. Haha.. Kanske min förstoppning löser sig, mest humbug de där. Vi kör ett varv.. 
Var ner och hämta mina mediciner, inte har spasmofen kommit än.. Nu är de restat till november, detta är frustrerande. Det är den medicinen som ger mest och bäst smärtstillande under de allra värsta kramperna. Nu får man höja morfinet o ta 3 papavarin o stesolid för o slappna av bättre. Men de hjälper inte alls i den mån som spasmofen gör. Hela sommaren har de varit restat o skulle komma åter i september. Men Nix nu är de restat till november nångång. Och de skulle inte förvåna mig alls om de blir fortsatt restat..

Jag vill ha mitt "ÄPPLE" Nu, genast, el på en gång!!


Och "Telia" så kallade "Felia" har Felat IGEN!!! Nu får jag vänta i 3 veckor yttligare ändå var jag o förhandsboka. Så nu tippar jag på att mobilen antingen kommer till "Kungens Kurva" el till "Tälje".. Tycker faktiskt jag ska ha 2 betalningsfria månader och lite hopplock av saker för 750kr som förra gången de tabba sig. Beställde mobilen den 2 sep kl 10 på morgonen. Och beräknat skulle jag få den mellan 8-10 sep, sen ändrat till den 14 sep. Men när jag ringde så hade de på "Felia" krånglat igen o jag får vänta till ca 2 nov. Men har 2 butiker i varje fall som ger mig förtur om den skulle dyka upp.. Nåja, den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge. Min mobil är sprucken i glaset och tänker inte lämna in den förrän min nya kommer. Då kan denna säljas som ny eftersom de byter dessa telefoner. 
Så om 3 veckor ca finns en iPhone 6 Plus till salu!! Och kommer vara sprillans ny. 

Tog mig ett skönt bubbelbad idag. Alltid lika skönt när man har smärtor. Blev inpackning av håret, och ansiktsmask och skrubb.. Ren o Fin!!




God Natt mina vänner o alla som jag känner.. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar