lördag 24 oktober 2015

Fint hos Pappa och Bror

I tisdags var jag och snygga till min bror och min pappas gravplatser. 
Egentligen skulle vi göra det den 27:de pga att det kostar sina slantar att göra detta. Och allt var bestämt o klart för det!!

Rätt upp och ner ändrar sig min mor och de skulle göras pronto... 
Sedan ringer hon mig fredagen den 9:de o vi skulle åka o plantera dessa helst på lördagen.. Men hade haft smärtor hela veckan o var trött så sa "nej" sedan att de skulle ske på onsdagen den 14:de då istället (visst de kanske funkar) Men tyvärr är inte mitt liv så enkelt att bara sätta sig bakom en ratt och köra, vaknade gjorde mig i ordning, men mådde fruktansvärt dåligt. Glömt mina hormoner, vilket gör att hela jag mår skit. Smärta till Jupiter, trots full dos tidig morgon. Vid tio mådde jag precis lika uselt och ont samt trött och fick ta en halv dos. Vänta in, hände ingenting av mindre smärta bara mer trötthet. 
Tog tjuren vid hornen och ringde min mor och sa som de var. Hur jag mådde.. 
söndags åkte jag och gubben och köpte blommor till gravarna (som han betalade) som jag skulle plantera på måndagen efter jag vart på provtagningen o fikat med "Lotta" men jag blev så slut av att de tog 9 rör med blod. Och smärtstillande på det var jag tvungen att be "Lotta" köra hem mig efter fikat och jag somnade.


Så jag tvinga mig ut på tisdagen utan att ha tagit full dos, trots kramper iväg till Nykvarn och rev upp allt gammalt O fult. 
Sedan plantera jag efter som jag ville de skulle se ut. Inte bara Ljung, trist med vanliga Ljung varje höst och vinter.
Så här fick jag ihop det.


Pappas viloplats, såsom jag saknar DIG!!

Vi ses på torsdag då jag kommer och tänder ljus, massa ljus för jag är i Thailand på "Alla Helgona" men jag ska tänka på Er där och skicka upp minneslampor utav ris i luften. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar