lördag 17 oktober 2015

En Hjälte till Man

Fredag och helgen kan börja... Den laddas ner nu.......
Har haft taskig sömn, dryga timmen sov jag natten mellan Tors- Fredag.. O natten innan med. Får köra pendeltåg mellan säng o soffa för att kunna hitta nån ställning o sova i.
Vet inte med började med "Detox" i torsdags och undrar om det är den som gör att jag får ännu mer ont i magen. Va jag förstår så  ska kroppen renas från slaggprodukter. 
Undrar om den är lika effektiv som "Ajaxen" som med står på bänken? Vart o hur kommer slaggprodukterna då rensas ut ur kroppen!? Någon som vet?
Skulle fikat med Lotta, Lottakåren närmare bestämt. Men båda två hade grymt ont.. Men eftersom
 Lotta-kåren för allt samtidigt, gifte oss i tisslande o tasslande, vi gillar fika, vi opereras samtidigt. Rätt mysko, på måndag ska vi ta prover på "Huddinge sjukhus provmottagning.. Namnet är lika men mycket runt om är lika.
Smärtorna gick Upp och Ner hela dagens o hela helgen..
Tvinga mig sj till att städa o efter hade jag smärtor.. 
Torka i ordning lilla rökerutan på baksidan  för de finns ingen lampa där men mysigt att ta kaffet och ciggen tidig morgon och kvällen.. Kaffe + Cigg = Frukost! Smärtstillande med..
Gubben hade beställt bord på Oleary's, men jag sov o var helt väck utav smärta när han kom hem..  Så de blev en barnhamburgare och en frappes med Mocca smak till så klart från "Donken". Snabbt o enkelt.
Billy har börjat göra anspråk på mitt SPA!!? Varför? Sitter där o gör sig i ordning.. Har du missat skylten? 
LÄS SKYLTEN OM O OM  IGEN!! 
Billy skulle på "bio" med kompisar, hm  mm eller hur? ;-) 
Gubben min körde in till Tälje för att köpa "Hästar" och hämta upp Billys kompisar o köra dem till "Heron City" och jag som var frusen bad om badskum och lite varmare "tofflor".
Skulle alltså bubbla i fredags, men gjorde en liten förfrågan med denna bild "Basta el Bubbelbad" o var helt 100% på att de skulle svara "bubbelbad"..

Min käresta kom hem med "badskum" Bamse barnskum.. What?? Jisses, Bamse Badskum???? Va tänkte han där? Hahaha..
Vilket skämt, Bamse till mig?? Nåja, jag fick en annan med som tur var..
Men den kom ej till användning då omröstningen på "FB" blev "Bastu" så de blev faktiskt en bastu och ansiktsmask som ska vara så bra. 
Så tji fick jag eftersom  de blev "Bastu" och de var skönt med denna smärta och frostskador.. 
Bildbeviset att jag faktiskt sitter i den lilla bastun, lagom för 2!!!
Och min man är en riktig "hjälte" de må jag allt få säga.. 

En riktig "Toffelhjälte" är han som köpte mig ett par varma o gosiga Tofflor.
Så frusen man är under står det "Home Sweet Home...
En riktig Hjälte den där mannen jag har..
God Natt på Er mina Läsare, vänner, idioter, stalkers mm..
De var min fredag det!!
Hur bar din?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar