onsdag 8 april 2015

Ett tag sedan



 Jisses jag har inte skrivit et enda meddelande här på bloggen. Ja, varför det? min mobil är paj och inlämnad på "Telia". Nu har de tagit en sån lång tid att frustationen är maxad. Bloggar alltid via min mobil där man har bilder och så. Så jag kommer skriva några inlägg, och rätta datumen. Just nu har jag inte ork att sitta framför datorn.

Jag kommer berätta om påsken, påskägg, påskris, pynt, kommer lägga upp ett viktigt upplägg så småningom, här oxå.
Den universella lagen:
Vad du än gör i ord eller handling, av godhet eller elakhet, det kommer i sinom tid tillbaka till dig själv
- så tänk efter före .......
Men just nu sover jag framför datorn, klarar inte ha ögonen öppna.
Kortisonsprutan tog verkligen ut sin rätt. Vakna runt tre i natt i värsta swimmingpoolen. Dricker en kopp kaffe, frossa men hoppas nu icke att han glömmer handla Alvedon.
Nä. jag somnar..

Puss på Nosen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar