lördag 18 april 2015

Ny mobil, nu bloggar vi igen!!

Nu har jag fått en ny mobil, fick vänta 3 veckor på den pga att de slarvade bort papprena mm.. Så totalt 4 vändor har jag fått göra. Och fick 2 månaders fri mobilräkning juni och juli månad, slapp självrisken på 750kr, och fick dessa prylar till mobilen.. 
Nu är de bara hämta hem allt från iCloud o de tar ju ett tag..

Börja dagen med Kaffe X3, smärtstillande  och smärtor i ryggen nu oxå, som om inte magen räcker!!

Idag har jag ont i rygg och mage och gått på sparlåga. La mig i mitt "härliga" bubbelbad på eftermiddagen istället för på kvällen. Skönt för ryggen och lille "Wayne" skulle komma så tog mitt fredagsbubbelbad tidigare.


Detta använde jag mig utav idag.. 
Gubben kom hem lite tidigare idag. Och blev en vända till Apoteket. 
Och så fick jag överraskande rosor idag.. 


Väl hemma igen så la jag mig på soffan med sjuhelvets smärta, medan Wayne tjoa runt med Billy och Marcuz!! Och gubben gjorde en förtjusande god Lasange.. Som ni vet HATAR jag all pastarätter som finns..
En timmes vila och middagen stod på bordet..
5  av 5 möjliga stjärnor för denna rätt..
Wayne var ute och kolla på moppen och satt coolt på den.. 
Sedan gick Marcuz o Wayne iväg och gunga.. 

Rufsas, blåser storm ute och kallt. Sista koppen kaffe för kvällen..
Och tvättat av mina sminkborstar här på kvällningen och målat naglarna.

 
Här under helgen ska "sanningen" komma fram, sanningen om 4 stycken likadana brev som personen la upp på ett forum, 4 brev som hon INTE visa innehållet i!! Men det kommer jag att göra då jag fått 4 st likadana brev!! 
 Jag har varit tyst, men nu kommer sanningen fram vilka vidriga människor det finns!! Och katoliker, de största pedofilerna va jag vet!! 
I helgen får ni ta del av min post. 
Nu ska jag gå och sova, är trött som få nu.. 
Puss och sov Gott..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar