tisdag 24 mars 2015

De var på tiden...

Idag har jag i varje fall kommit iväg o tagit alla prover jag ska göra. En månad försenat el så bara ;-)
Efter flertalet rör blev jag yr och trött, hem till kaffe och smörgås. 
Så grattis till min kusin Dennis på sin födelsedag.. Hipp Hipp Hurra!! 
Smitit till Dubai har han och frugan sin gjort.. Härligt o hoppas ni har det bra där!!
Grannfrun som är beräknad tills idag med  en liten bebis, kommer få gå över.. Får väl se hur många dagar det blir??!
Igår var det storm idag har det varit skönt väder.. Hur länge de nu varar?
Har varit lugnt o skönt idag, i morgon ska jag träffa "Lotta" och göra Tumba..
Ska bli trevligt. 
Blev lax och Torsk Planka idag till middag och givetvis kaffe efter maten..


Sedan tog jag ett bubbelbad al'a "Smoky Puppy" och låg en timme o bubbla.. 
Fasligt va skönt det är att njuta av ett bubbelbad o smörja in sig ordentligt efteråt.. 
Och så sedan ut och svalka sig lite efter ett varmt o skönt bad.
Så nu en kaffe och sedan sängen, kasta sopor oxå förstås.. Icke att förglömma..

Sov gott och vakna torrt.. 
Puss!!
Sorry för snabb ointressant blogg ida, men är trött nu och ska hoppa i säng.. 
Ciao!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar