fredag 24 april 2015

Body Body Body!!!

Idag är de fredag, fredag Tjoho för alla!
Men jag har mest ont och humöret blir inte bättre för det.
Kaffe X3 som vanligt.. 
Knepa ihop "Swisch" (varför jag ej gjort de tidigare är ju en fråga. 
Helg igen och i 3 helger till kommer jag avslöja bakgrunden till detta..
För sanningen ska fram!! Stackars nästa kille till denna ex flickvän min son hade. Och dess familj. 
Nog om det idag, blir väl i morgon el söndag nr 2 kommer..

Idag var jag på mammografi och de gjorde ont och de skickar remiss till Huddinge sjukhus pga att jag har typ bröstmjölk. Och nej jag är inte gravid, då jag ej kan bli det eftersom livmoder och äggstockar kvar. Och jag ammar inte heller (ska väl vara min man i så fall) haha!!
De är inte smärtfritt de där inte.
Har blivit müsli, jag menar muslim.. Slipper sminka sig o fixa håret mm..
Passar väl finfint, fin färg och allt.. Haha!
Nä, detta är inte min stil.. 
Var med maken min ner på stan, han klippte dom till där nere.. Och han blev skalp. 
Träffa på familjen Sahlström. Cilla blev oxå skalperad. Herregud, halva håret försvann. 
Och så lille Benji, liten plutt han är och tjusarlockar i håret.


Gos blev det allt, puss puss och så givetvis Fille oxå..

Och mamma Marie, vi måste DEJTA!!
De var kram och pussar.. 
Söta Cilla kom upp till "Body Shop" och kramades o pussades. Så stor hon blivit den bruden..
Fick idag sms om "storrea" och så hade jag 200kr i bonus. Skaffa Body Shops bonuskort för man får jättebra bonus. 
Blev detta idag...
Resten till "Strawberry" och så resten till 
"Fuji Green Tea" 
Och en hårspray fick det bli..
Jag vill ha mer pengar o shoppa för "Billy" snäääälla??! 
Gubben gjorde hamburgare till middag och åt lite grann.. Tog stopp!! 
Undrar om Julia hade kväljningar av maten?? Haha
Sen ska jag duscha av mig innan läggdags. Tittar just nu på TLC.
Detta får ni nöja er med för denna dag!!

Puss o massa Kärlek!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar