måndag 20 april 2015

Seg blogg..

Igår orka jag inte blogga, sorry.. Igår så åkte Wayne hem. Frukost är gott.. Och Kaffe är gott!!
Mamma Rebecca kom och hämta lilla gubben..

Jag och Billy åkte till Ica Maxi,
 Var så grymt sugen på de hääääär...
Och Marcuz fick en Pizza till middag.. Äcklig och vidrig..
Och så 2 badbomber och 2 ankor.. Kvack Kvack.. Rea på bomber och dessa ankor som ska bubblas med ikväll..
Fick lite spel i går och lekte i affären.. Varför jämt vara 100% allvarlig.. Jag tänker ha barnasinnet kvar!! 
Vill ha sommar o sol.. Här får ni Ica Maxi, gratis reklam! Haha!!


Igår skulle grabbarna absolut ha gräddade våfflor.. Bläääh!! Men men..
Jag tog en fikapaus i båten jag..


Längre än så här lär jag väl inte komma, säkrast på torra land.
Plocka lite blommor som växer på tomten.. 
Vitsippa är de enda jag vet va det är..
Resten, ingen aning. 

Idag vaknade jag 04.30 med goa smärtor o feber.. 
Kaffe X3 blev det oxå tidigt med fågelsång i bakgrunden.. 
Sedan runde läkare strax efter åtta och sedan åter runt tolv. Sov lite däremellan.
Dammsuga, bädda o disk fick räcka. 
Stryka ska jag göra till "Jordskott" tänkte jag!
Billy och jag åkte ner till byn och beställde detta för att få en smak av det..
Tyvärr bara beställningsvara.. Smaka av inför "Julias" student.
Kommer en till "Ice Sparkling Rosé" den 2/5 släpps den för beställning.
Gubben fick en liten båt av mig..
Billy o jag handla käk och köpte den lilla båten på "In & Finn" 
Jag på G idag.. 
Billy kör varukorg idag, han tyckte de var säkrats så.. Haha!!
I väntan på målaren ska komma "HEM"
Middag nu o snart " Jordskott" o stryka tvätt.. Jehoo!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar