söndag 19 april 2015

Äventyr med Wayne ❤️

Gjorde mig i ordning och så lassa vi in bilbarnstol i bilen..

I med Wayne i bilstolen och så iväg mot "Hamnen"..

Wayne tyckte de skulle bli så spännande att titta på båtar.. 
Och han berätta att hans pappa skulle köpa motorcykel istället för att ha liten bil. Man ska ha stor bil.. Billy skulle lära pappa Edwin att köra motorcykel eftersom Billy kunde köra motorcykel.. Haha.. 








Spännande liten utflykt för Wayne. Själv hade jag ont, och valde inte Heller de förnuftigaste skorna heller. 
Åkte till Ica Maxi och sedan heeeem!!
Den hemvägen var nog den längsta hemresa någonsin..
Väl hemma så in ta smärtstillande o somna vid köksbordet. 
Gubben och Wayne hade "mansgöra" som att tända grillen, och grilla. 







Spännande att vara med morfar och morbror Billy. Allt från och mecka och motorer av alla de slag.. 
Wayne påminner väldigt mycket om Billy till sättet när han var liten och mecka, snickra mm hos sin Morfar.. 



Sen så skål för de lyckats att få eld på grillen..
Sen gick jag upp och la mig och efter en timme el så kom Wayne upp och till mitt sovrum och hoppa upp i sängen.. Söt som han var tala han om att han grillat mat till mig.. Och jag skulle komma upp och äta nu..
Trött och frusen så åt jag lite grann..
Nu sover Wayne efter en hel dag ute i friska luften. Och hur blev de med städningen? Städa av mitt SPA och sopade över och undervåningen. Plocka lite grann, sen orka jag inte mer. 
Nu ska sminka av mig och gå upp och lägga mig.. 
Marcuz och Gubben har somnat i klunga i soffan. Jag orkar icke tjata så de får vakna upp själva och lägga sig i sina sängar.. 
Zzzzzzz!!! Luftig dag idag..

Smink OFF och smörja in ansikte och avslutningsvis resten utav kroppen.
Hoppas EJ att jag vaknar kl 05.00 i morgonbitti.

Snart kommer vi sprätta kuvert efter kuvert. 
Första kuvertet öppnas strax, och en hel bakgrundshistoria kommer efter varje kuvert..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar