tisdag 28 april 2015

Ledsen!

Om en 30 min börjar väckarklockorna i mobilerna att larma.. 
Själv är jag redan vaken och har vart det hela natten.. Är så trött och har varit de hela tiden men inte somnar pga av en jävla smärta som inte ens kan sättas ord på.. Blir så ledsen, arg, trött att ha dessa smärtor. 
Gårdagen har förhållandevis varit lugn.. Tills efter middagen, potatismos, ugnsbakad korv och grönsallad blev det serverat som "Musse" gjort. Efter middagen gick jag ut och rökte 2 cigg sedan svartna det för ögonen och jag tuppa utav. Gubben fann mig och gulligt hjälpte mig.. Inte flesta gången de händer  detta heller.. 
Men kvällen, lagom till vi skulle lägga oss började smärtan smyga sig på. Tog mindre dos smärtstillande för smärtan var ju inte överjävlig då. Men den blev de, skulle tagit full "Pott" från början.. Men de är omöjligt att veta innan.. 
Sitter med med tuffa smärtor o gråter..
Barnsligt kan tyckas, och de skiter jag helt o fullt fan i. Var lyckliga att ni slipper detta!! 
Druckit kaffe, mitt i natten och nu kvittrar fåglarna där ute sedan kl fyra i morse/natt.
God Morgon!!! 
Måste, måste vila för ska till "Barnläkarmottagningen" med lillpojken min kl  13.30. Kan/Får/Måste ha detta besök.
Men nu ska jag ladda på kaffe till "Målarna"!som ska iväg o jobba om ett tag..

Carpe Diem!! Bättre inlägg får ni sen vänner.. 
Kaffe X3 nu!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar