torsdag 3 april 2014

Dejting al'a Wifey!!

I morse var jag trött, seg och allmänt blä!!
Marcuz försov sig på grund av mamma. 
Var ner till stan och träffa upp en tjej som köpte en "Ed Hardy" top av mig. 
Julia och jag gick sedan runt och titta lite innan vi träffa upp "Wifey" för en fika. 
Fy vilken ful klänning jag hittade.. Har nån köpt en sådan så lämna tillbaka den eller bränn upp den.. Haha, ja verkligen ful!!
Träffa Marie också på stan med sin lilla bebis, Benjamin.
Vi gick runt och fick syn på en reklampelare och de var en kopia av Johanna ju.. Haha, tom Wifey tyckte de själv.. 
Möte upp "Wifey" på Nancy's och tog en fika. Jisses den biten var inte liten den. Den biten hade räckt till tre personer.. 
Träffa söta Daniella var oxå där men hon var tvungen att springa snart till sitt jobb igen.. 
Vi fortsatte fika, jag, Julia o Wifey o alla tre snacka via fb tror jag.. Haha.
- Va sa du något?? undrar Johanna!!
Och så kom Linda förbi en snabbis och såg trött ut.. 
Hittade nya drycker som ska vara nyttiga sägs det.. Kokosvatten, hm.. Jag har inte smakat på någon än. 

Och så får vi väl gratulera Robinson Robban på 40 års-dagen.. 
 Smitit till Thailand har han gjort oxå!! 
Puss och Kram.. Nu ska jag äta vaniljkvarg med jordgubbar.. 

Carpe Diem!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar