tisdag 15 april 2014

Hej då flicka lilla & svärson

Hej, mitt i natten.. Fullmåne ute o jag ser då ingen.. Varför reagerar fruntimmer på en fullmåne? Varulv? Häxa? el vad är det? Konstigt o varje fall. 
Själv tänker jag på min dotter Alexsandra som spela ett spratt med mor sin igår.. Kl 04.00 drar de mot Arlanda för att ätas upp av hajar.. Haja va rädd man är.. 
Söt hon är min prinsessa och nån hajmat el kidnappad får hon inte bli..
Gissa vart min dotter åker? En ledtråd, Robinson spelades in i detta land..
5 veckor är hon borta... 
Vi skulle mött upp dem, men cirkus runt min sjukdom o planerad operation sätter tyvärr stopp. 
Önskar er en trevlig resa och hoppas vi reser tillsammans nästa gång. Njut av sol, värme o äventyr. Men bli inte hajmat.. Vill ha er alla 4 hem igen. 

Puss puss från Mamma. Och plocka några fina snäckor o stenar till mamma.
Älskar er ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar