söndag 20 april 2014

Skärtorsdag o frieri

På Skärtorsdagen tog vi kvasten, njaa BMW:n och drog iväg mot "Blåkulla" och där checka vi in!! (Passerade faktiskt Blåkulla jämns med vägen).
Kaffepannan glömde vi på hemma så vi tog en kaffe på macken istället. SOS en ruggig påskkärring är kvar där i Blåkulla o har bananas där.. Inte långt från Gävle ;) Haha, tänk påskkärringen har nog fastnat där med bananer och en vibbrerande mobiltelefon.. Stanna du där!! 
Vidare till Sollefteå och svärmor för att dumpa sönerna Billy och Marcuz!!
Tog en snabbfika för att fortsätta färden mot ÅRE!!! Och gå på Afterski!! Med Marmeladorkestern så klart!!
Joråsåatte nog hann jag shoppa oxå.. I Sundsvall o lite här o där jämts med vägen..
Mitt favvo produkter No7 blev det och så lite annat smått o gott..
Väl framme i Åre checka vi in, sedan ner till byn o handla lite frulle o andra godsaker.. Som Årechoklad och Årestrutar..
Vi åt smörgås tårta, räkor o kex och myste..
Sen helt plötsligt så fick jag en röd liten ask, champagne och frågan av min älskling..
-Vill du gifta dig med mig? 
-Oh YES YES YEEES! 
Världens finaste diamantring fick jag.. Och jag älskar dig!!
En lite chockande skärtorsdag trots allt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar