lördag 5 april 2014

Nattmacka

Ligger till sängs i min "Spatterdräkt". Ja så mycket fryser jag.  
Var ute på promenad till "Gulf" (räcker
Så bra då man har ont). 
Blir en kort blogg idag för att jag är trött, somnar in när som en liten gris. Hann somna innan jag ens skrev klart.. Då e man trött.. Vaknar nu o kl är 5.00
Pojkarna meckar moppe.. Frost nätterna gör ser iskallt ute.. Burr*
En mulle Meck har vi här i full gång att mecka/trimma el vad han nu hittar på.
Runt kl 24,00 tiden blev gubben akut hungrig på hamburgare o milkshake.. 
Snäll som man är åkte man iväg till Max 
Drive in, tur att det ligger nära.. Och så hade vi picknick i sängen,. Vilken knas ide han fick..
Sedan somna han rätt o slätt. Jag blogga lite o somna mitt i bloggandet. Vaknade nu runt 05.00 o tänker nu sova vidare.. 
Zzzzzzz...

C ya..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar