söndag 20 april 2014

En Låååång fredag

Långfredagen började med att vakna upp till hotell frukost gjort av gubben.
Sedan var det dax att bege sig upp i backarna. På med pjäxorna och kör..


Sedan var de väl 6 år sedan jag stod på skidor och ja de var tungt i vårslaskig snö. Men efter 2 åk så gick det bättre o bättre.. 
Kör "Volant" skidor.. Grymma och snygga!

Hejja mig.. Och efter en härlig dag i backen så skida vi om för att "After Skia" på "Verandan" med Marmelaorkestern. 
Men först var jag tvungen att gå in i sportbutiken på gubbens order.. Inga skidkläder o högklackat gick för sig.. Ehh?? Fick bli gympaskor..?!
Kände mig som "Forrest Gump" typ!! 
Innan "Verandan" så tog vi en kaffe o lite stärkande på "Dahlboms"
Sedan drog vi till "Verandan" för att se på "Marmeladarna" Anders (Kritan) och Lars (Sillen) intog scen som bara de kan.. 
Säg Oh Ah Marmelad..
Och vad är Åre utan After Ski med Marmeladorkestern?
Lite onykter blev jag ju.. Haha!! Men kul va det. Efter en bra After Ski åkte vi hem till lägenheten och basta.. Dock inte jag!!
Men en dusch och sedan ut o käka..
Dock en fördrink innan maten..

Efter maten drog vi hem, var då rätt slut efter dagens äventyr..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar