onsdag 2 april 2014

Snuttisar o bebis

Vaknade i morse av att telefonen ringde klockan sex på morgonen.. Hallå, ingen ringer så tidigt..ingen!!!
- Check KAFFE 
- Check Facebook
-Check, skicka iväg barn till skolan
- Check nyduschad
- Sminka sig, klä sig o fixa håret
  
Sedan plocka undan lite, väcka upp detta monster.. Sexy Girl....!?
Sedan tog jag mitt pick o pack o drog till stan för att träffa Alrxsandra. För att ta en fika.
Sedan gick runt på stan och Alexsandra letade efter en BH, men hitta ingen. 
Och så mötte vi upp Marie, Cilla o bebis.


Sniffa o pussa bebis.. Gosgos, så härligt de är att gosa med de små.
De ärende vi skulle göra gick i stöpet..
Får bli morgondagens bekymmer.
Körde hem Alexsandra oxå, och fick med mig denna top från Alexsandra med mig hem.
Sen hem och hann inte mer än sätta mig typ föränn de var dags att hämta mina bytes byxor och ett par vit/svarta.. Nya är det som jag deala till mig.
När man äntligen kom hem så hade ja ont överallt. Fy farao säger jag bara!!
Min stackars arma mage.. Fick krama min mage själv... Älskling va o jobba!!
Julia fixa potatisgratäng me pepparsås som bara hon kan göra, bästa pepparsås jag ätit.. Mums va god den är..
Sen har jag halvslumrat i soffan.. Mår fan pyton.. Undrar om ens antibiotikan hjälper..? 
God Natt nu för är galet trött.. Detta inlägg har tagit tid att skriva då jag slumrat o vaknat o skrivit en rad el två..
Nu släcker vi lampan o bråkar/busar med Musse lite.. Hihi.. Kuddkrig!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar