söndag 1 september 2013

De känns värre än förut..

Igår vakna vi runt 10.30, men strunt i samma.. vakna med värk så jävla klart.

Gubben åkte iväg igen för att leta sprutor i Stockholm, bör man inte ha sånt på ett apotek när de finns så många med diabeter.
Han hittade även en äkta "Appel" mobilladdare. De går sönder lätt och kopiorna är inte lika bra..
Han la ut denna bild efter han köpt den på FB.
Med Texten "Kolla vad snäll jag e Älskling..
 
Och Tack "Älskling", blev glad för att det var "en Appelladdare" Tusen tack... Blev glad för den eftersom kopiorna är inte mycket att hurra för.. Tack kära du..

Barnen var snälla och åkte ner o köpte kvarg och blåbär. samt den sista färgen av mina mobil skal.
Så duttpennor i samma färger.. Så nu kan jag byta efter behag och humör..
Klockan var väl runt en så där fyra tiden då jag gick upp och och la mig. Hade sjukt ont och tänkte att en "powernap"eftersom tabletterna gör mig trött, skulle göra mig lite piggare. Kände mig piggare när gubben väckte upp mig.
Han var gullig och bjöd på restaurang. Den restaurangen  har vi båda gillat.. Men vad har hänt? Maten var totalt "kass"
Min mat skulle bestå av Scampi, något grönt, ris som inte var kokt och var därför var hårt. Såsen var hamburge dressing.
Sedan ville gubben upp och hälsa på Fikri..
Vi åkte dit och de satt och drack öl och snackade. Reijo hade tagit öl redan hemma från kl 16.00 på tom mage och vart under kvällen blandat med vin till maten och ett antal öl hos Fikri, riktigt berusad.

 När vi kom hem så vart de några öl till och ett par glas rödvin till det. 
Vilket gjorde honom fumlig och tänkte sig väl inte för när han rumla in i min mage några ggr..
Vilket gjorde satans ont, men under timmarna som gått så har de blivit ännu värre. Inte kunnat sova en blund.
Hur förklarar jag smärta utöver de vanliga? En brinnande smärta på höger sida samt att de hugger till som fan så de inte går att andras som normalt utan måste ta små andetag och urinblåsan känns som den är spräckt (känns som om någon sticker in en kniv i mig så jag inte kan tömma blåsan eller om de är tarmarna, som trycker mot urinblåsan. Jag har tagit precis allt i smärtstillande tror jag och inget hjälper. De gör bara ont och jag svettas som tusan och magen är uppblåst som en ballong.
Vad fan har hänt???


Orkar inte bry mig om allt tjafs just nu... Orkar bara inte, vill inte, tänker inte tjafsa.. De får vara. Vill det tjafsas, bråkas eller vad som. Gör det, men ingen får någon respons av mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar