lördag 28 september 2013

Mår inte bra alls just nu!!

Känner mig ledsen o orolig, något har hänt som gjort mig ledsen, orolig, hatisk ont i magen av all oro så jag inte kan äta. Har ingen matlust.
Åh vad detta är förjävligt!! Har alltid sagt att jag aldrig skulle kunna ha ihjäl någon. Men jag ställer mig frågan nu, och svaret kan ni nog gissa!!
Har varit vid polisen i 4 omgångar och NU efter fjärde gången fick jag hela sanningen och namn.. Fy FAN!!

Är mentalt slut, tagit lugnande faktiskt. Har gråtit floder idag, oron växer när man inte får veta sanningen förrän advokaten va där!! Är besviken på polisen..
Mina barn, mina älskade barn ❤
Lilla Julia som är i Smålandsskogarna är med utom sig av oro. 

Nu till något annat, fick idag en "One Piece" av gubben. Jag är så frusen och de är sköna när man har ont och är mysiga. Han åkte upp till Stockholm för att köpa en till mig, men affärerna har klappat igen för gott. De är totat ur mode. Men finns att beställa på nätet så han beställde den spratteldräkten..

Mysigt under hösten och vintern.. Tack snälla söta ❤ 
Herregud så trött jag är.. Psykiskt trött tror jag :-( 
Ska ta mig en varm kopp Åre choklad och bara försöka koppla av (om det går). 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar