lördag 28 september 2013

Sovmorgon? Haha

God Morgon!!!
Vaknade ofrivilligt av ett samtal, inget roligt samtal heller kl 06.30 på morgonen.    Är nu trött för jag hade förvänta mig sovmorgon idag. I stället har jag tagit smärtstillande o dricker kaffe o fryser. Väntar på nästa samtal. Åh vilken underbar sovmorgon jag fick. 
Idag händer de väl inte så himla otroligt mycket. Lusten har gått ur mig totalt, smärtor o trötthet. Sur som jag var igår så ringde jag aldrig till Vårdcentralen heller. De får jag lida för idag! Känner mig febrig o vansinnigt trött, trots att jag gick o la mig tidigt igår. 

Åh vad jag önskar mig en "One Piece" att gå med dessa kalla höstdagar. Har jag lite tur så får jag möjligen en idag. Så skönt, klämmer inte nånstans och varma o gosiga. Jag hoppas ❤
Nä, humöret är ej på topp.. Bloggar kanske mer sedan. 

Som sagt God Morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar